MOT1V

hellohellohello my loves!
nu är jag riktigt stressad så hinner inte avancera med inklish, nejnje nu är de svenskasom gäller.
dagarna gar om varandra här i london och jag trivs som allti dväldigt bra.
lustigt hur det kan kännas så hemma här,, men men jag trivs som fisken i vattnet!
nu till det viktiga! JAG HAR FÅTT ETT INTERNSHIP :D
det är för " a fahsion distrubution company" som heter MOT1V.
det är i princip att dem har ett showroom med samples från massa olika designer runtom i världen. när inköpare sedan kommer in till dem så väljer dem plaggen dem vill köpa så fixar dem det.
det är ju i årincip exakt vad jag vill syssla med så känns sjukt roligt!
börjar på måndag redan och är supertaggad. kommer jobba heltid 9.30-17.30 och sedan jobba en hel del på puben för att få ihop till hyran. än en gång lyckas jag komma i en situation där jag måste jobba 60 timmars veckor..... menmen nu är det för något jag verkligen vill så känns mycket lattare!
ska skriva mer när jag har tid, ska iväg och träffa emelie vid liverpool street om 1 och en halv timme. låter mycket i växjötid men i londontid betyder det att jag redan är sen då transport är en BITCH här!
hohojaja jag älskar er hoppas att allting är fantastiskt!
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så bra, tralalal. skriv hur det har gått imorgon! är såå nyfiken!

haha, transpooort. kan inte se dig ta dig någonstans med 1,5h i förväg, hahah.



looove

2012-01-29 @ 11:45:39
Postat av: k

GRYMT JU!!!! Gud va kul för dig:) Håller tummarna att du har det roligt och att det känns som ett bra jobb!! Jag saknar dig min finaste!! LOOOVE!

2012-02-02 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0