knarkhåla = kap på bricklane?

åh vad trött jag blir på rom som ser fina ut på internet och sen när man får se dem i verkligenheten ser det så deprimerande ut att  jag bara vill lägga mig ner på den förmodligen pestsmittade sängen och gråta.
hallefuckinglulja hur ska detta gå.
ska se ytterligare en lägenhet i stoke newington senare idag.
kommer förmodligen vara piss och för att göra det bättre ligger det långt åta helvete österut så kommer ta mig en halv evighet att komma dit och ska dessutom jobba vid halv 6. just great!
sitter i all fall på cafe nero nu och vilar fötterna lite, väldigt skönt! jag ska snart försöka mig på westfield i hopp om att hitta någonting fint men vettitusan om jag orkar människoskaran där inne.
och nu insåg jag precis att jag skrive rpå svenska. vad hände med min jagskaalltingskrivapåengelska princip.
försvann nog tillsammans med mitt hopp om att hitta en respektabel lägenhet.
x
ps. som ni kanske märker vet jag inte hur man gör nya stycken. jag gör dem när jag skriver men när jag sedan publicerar försvinner dem och allt blir en lång oläsbar röra! ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hang in there love! du kommer att hitta en icke-knark-håla att bo i!!! Har du hört av dig till Hassan??? Håller mina tummar för dig och crossing my fingers och allt man kan tänka sig. puss

2012-01-20 @ 18:26:09
Postat av: Lise

Lilla pluppi!! Tänker på dig hela tiden! Du är så duktig flickan min<3 jag är helt säker på att du snart kommer få napp och hitta något bra! Saknar dig!

2012-01-21 @ 20:13:22
Postat av: emmylinnea

HEJAHEJAHEJA! något mer napp än??? saknar dig som en tokig gris. love!

2012-01-21 @ 20:57:07
URL: http://emmylinnea.devote.se
Postat av: kerstiin

Love!! jag tänker på dig hela tiden och jag hoppas verkligen att du hittar något snart. Hoppas du får jobbet med smyckena och att det är kul. Jobba inte ihjäl dig bara utan njut av att vara i London:) Ses snart1!!!!1

2012-01-22 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0